sportlov !

besök min blogg mera :(
snart lägger jag ner bloggen.
jag vill ha mera kommentarer & mera besök , thats all im asking.

skolan var helt okej idag. jag & binjo hade askul! xd
& mattanten fick damp på henne !?
men liksom, jag håller med om att man inte vill ta tallriken längst upp.
den som alla kladdat på & sånt. så ushc nej.
1-0 till bianca där. sen så gjorde jag klart min toakatt .
den har jag döpt till doriz.  hihi ! :)
hallå jag är supermegaglad !
jag kommer äntligen få lära känna nour bättre än vad jag gör !
hon har nämligen kommit in i fotbollsklass & amanda med.
dom börjar vecka 10. kulkul !    
sen så är det springbrake party på grand. men nej !
jag ska inte gå, hemmakvällar är betydligt skönare.
nej, nu ska jag ta & njuta av starten på lovet.
vill verkligen ha en skön start. lovet kommer spenderas med bla . molly & kanske julia & freja.
nu skriver jag faktiskt inte samma sak på denna blogg som på den andra. (a)
happy readers som får nåt annat att kolla på. :)  
nu ska jag lägga upp en relativt bra bild på doriz x)
/ filippaa, läs & kommentera mera !


otroligt vacker '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0