still sick

hejhej bloggen :)  är hemma & vilar idag också eftersom att jag är sjuk.
nu så ska jag lägga in om enköping, inga bilder tyvärr . det hittar ni på http://filippaandlina.blogg.se ! :)

lördag: jocke ringer oss klockan 8:10 på morgon & mamma svarar. han frågade om vi sov, mamma svarade  japp. sen sa han : jag skulle bara önska er en trevlig dag x'd  . men sen så sah na att freja & julia inte hade blivit friska så dom behövde 2 spelare till cupen, så vi gick upp & började packa,packa & packa. sen åkte vi till anna & hämtade upp henne för hon ville med & kolla. på vägen såg vi att det vart trafikolycka, vääääärldens trafik olycka i stort sätt. mamma & anna sa : tur att alla är ute. men när vi kom fram en bit såg vi en man med hans barn som var krossade eller vad man ska säga. dessvärre dog 7 åringen & hans pappa :(  hemskt. aja, vi fortsatte att åka. när vi var framme var det bara & yta om fort, för vi hann inte till samlingen eftersom att vi fick ju reda på det lite i efterhand att vi skulle vara med. men vi kom dit iallafall. sen kollade vi på lite match & efter värmde vi upp. vi mötte korsnäs if i första. dalarnas bästa lag. vi var det bättre laget men det blev 2-2 . dom fick straff i slutminuten. asså, dåligt av domarn, ingen drog henne i tröjan, men aja matchen är glömd & vi är glada ändå. när vi går tillbaka till skolan (skolan man var på när det var globall , i miss it !) så åt vi mat. det var korv & potatis mos. & juste min hals blev helt förstörd. är hes & har vart det sen första matchstart. sen var det några timmar kvar till nästa match så vi drog till en outlett & fixade saker till felicia, för hon skulle inte sova kvar först, men hon ändrade sej sen. köpte en canada goes tjockiströja. sen godis på enköpings största godisland ! (y)  när vi kom tillbaka såvare tävling i ett spel. kul !  sen var det match mot hässelby, vinnst med 4-2 !   jag hade en annan position. så det var svårt att fatta , men jag trod det gick ok. juste första matchen blev figge tvilling matchens lirare andra blev binjo. sen hade vi kul på kvällen, åt mat lasange.  sen vilade vi, & tom berättade en "spökhistoria" sen kollade vi på robinsson. bajshans vann -.-  sen vare dags för match klockan 22:00. mot fanna ockse den matchen vann vi med 2-1 , men asså deras mål var orättvisst. jag gjorde ett mål & molly gjorde mål när det var 5 sekunder kvar. jag blev matchens lirare. :d sen skulle vi hem & sova. guck 97 hade match klockan 01.20 på natten :o   vi gick o la oss klockan 00:00.

söndag:uppgång klockan 06:30  sen fixade vi oss, skulle äta frukost & sen dra i väg & spela. vi mötte bollstanäs, elitlag 97or. dom har vunnit gothia typ. så aja. vi förlorade tyvärr med 5-1. sen kollade vi på hammarby som är gryyyymt bra. sen gick vi tillbaks & packade , när vi packat in i bilen så skulle vi kolla på gusk, så jag felicia molly linnea & figge klämde in oss i våran pyttelilla bil (y)  myyyys.  gusk vann med 4-1.  målet till dom var ett baklängesmål eller vad man ska kalla det för :(  sen gick vi tillbaka & åt. det var inte gott så jag felicia & mamma stannade på donken på vägen hem. supeerrrröyckad cup. 

tummen upp för:
-
gusk. bääääääst.
- vinster.
- allas humor.
- allt skratt.
-våran insatts.
- vi kom 1:a i gruppen !
- allas superfantaskiskt underbart fina mål xd
- sandra som tycker att det är fint med hesa röster !

tummen ner för:
- min hals & röst. låter som en kråka.
- domarn som var orättvis.
- hans vann robinsson.
- förlotrade matchen.



bästa bilden från dm. eller den bästa jag hittade på mej tagebn från http://isabelleeden.blogg.se !

nu ska jag forstätta vara sjuk, även fast jag är det så har jag gjort rent till chipp & så.
krya på mej, tack :)  
puuuuus /f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0