badhuset.

hejsan :)
nu har jag kommit hem efter att har vart & badat . det var askul.
eller aa,först åkte vi till badet & betalade pappa typ  "ljög" om att han & anna skulle komma senare.
men dom kom aldrig. men iallafall, vi gick in & böt om , sen badade vi :d  vi hade skitkul.
badade i några timmar !  vi kastade sånna här ringar man simmar & hämtar.
sen kom en liten unge & tog 3 stycken, felicia bah: men hallå vi hade dom där ?
lillkillen bah: det är väl okej om jag snor några ? :s   
hahaha -.-  sen när vi badat klart så köpte vi typ godis xd  & kollade på tv tills pappa kom.
haha, det var i allafall skiiiiiitkul :d      nu sitter jag & lodar på farmville (a)
pussss :* /f'


ser jag ut som en gris? :s


Kommentarer
Postat av: nikki

vafan, du ser inte ut som en gris? ;s

vi måste träffas snart.

vettu hur fucking mke ja saknar dej?

ja älskar dej världens finaste bästis'

2010-01-08 @ 06:04:36
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin(a):)

2010-01-10 @ 21:44:33
Postat av: ffilippii

sv nikki: taaack älskling ! saknar dej enormt mke med ! <3

sv anonym: taack (:

2010-01-10 @ 21:52:10
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0