bloggpaus / långt inlägg.

rubriken säger det mesta..
asså jag tycker att det är mycket roligare att blogga på andra bloggen ! :o
det var kul att blogga här med men har tappat sugetr & brinner för den andra.
men det betyder inte att jag slutar skriva på den här ! :d men om det inte
kommer inlägg varje dag så vet ni vad det kan bero på så om ni vill veta mera så ska ni besöka : http://filippaandlina.blogg.se !

idag har jag iallafall vaknat & fixat till mej . sen åt jag frukost & åkte till tunaberg & prövadematch tröjar & tränade. kajsa & issa kollade ;d haha, har ingen aning iom varför jag tog upp det, kände för det. sen så träffade jag bahar sis !  c(:   sen drog vi till willys & köpte gooodiiiis :d  efter jag har kommit hem så badade jag, skönt. åt sen jättegod mat , typ saftig fläskfilé med potatisgratäng & bea-sås.    bokningen till kungsberget är klart & vi är 2 av dom 200 !   jipppiiii, fy farao vad jag längtar till kungsbergettttt ! med alla älsklingaaaar . :*  iallafall, har nyss kommit in från 2 timmars skridskoåkning . gjorde allt möjligt, det kom en katt springade framför mej som jag åkte på , men han/hon klarade sej oskadd som tur var. sen var det aschkan, söööötnos. han frös om tassarna så han fick ligga på felicias mage, när felicia ville spela fick han ligga på min jacka. nu står han utanför dörren & vill komma in :)   mjaaauuw. haha ! men nu ska jag dricka cooola. sen är det godnatt !
puss & kram skumbanan nikki & nea är bäst det ska jag lova, nu är det dags för mej att sova (det blev ett rimm)   /filipppiis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0