första december tvåtusentie

idag vaknade jag halv 1 för jag felicia & julia somnade 4 -.-
men det var i alla fall ett bra nyår ,  hahahah !
jag blev jagad igår av thomas julias pappa, asläskigt ;d 
jag kastade snöboll i hans huvud & han manglade ner mej i en snöhög xd
imorse började vi med att äta frukost & så, sen gick vi ut till isplanen & skottade.
vi hade skottat en bra bit, sen kommer en pappa & skottar på precis samma ställe ?
haha, strange. :)    iallafall. jag tycker inte att erik är en tönt :o jag får liksom inte tycka att nån är söt för då är man tydligen kär -.- & ni behöver inte säga "VEM DISSA VEM NU IGEN ?"   iallafall. sen så gick tiden, sen gick vi in & gjorde inget allt typ.  sen lagade vi mat & sen åkte vi skridskor igen, ska typ kolla tv snart .
bjuder på en gammal bild ;d
puss:* /f'


inte gammal, kajsu har gjort den :d <3


Kommentarer
Postat av: rim

söötaste !! <3

2010-01-06 @ 14:37:56
URL: http://rrimtanoukhi.blogg.se/
Postat av: flippisss

duuu är :) ! <3

2010-01-06 @ 15:06:22
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0