långt inlägg om dagen

vet ni, ?  jag hade bara 13 besök igåååår ? :o
så besök med än en gång per dag & kommentera gärna väldigt mycket mer !
idag var det skola ..
no : jättekul, håller på med grupparbete (:  jag & binjo gör .
språk: vi har alltid håla när alla har språk så.. HÅÅÅLAAA !
engelska: helt okej, håller bara på med massa skrivövningar.
lunch: pankaka mums.
fotboll: bäst somvanligt , gick dit i kylan -.- sen så var det uteträning, först var det kallt men sen blev det varmare. sen så värmde vi upp 30-40 min, sen gick vi in & pratade ett tag om massa saker. sen så fick alla som ville fortsätta spela fotboll gå ut & göra det , sen fick dom andra duscha & dra. jag lina thilda nikki frida anna & amanda gick ut. sen kom typ denice & inez. för amanda gick in ganska fort. vi slog ihop vaksala & gusk dvs jag lina nikki & tildah . vi blev vusk.    vi brutalt ägde uif upp&ned. 
livskunskapen: hahahahah, askuuuuul!   det började med att jag & lina kom sent. sen körde vi en sammandbetsövning , man skulle vika ett papper & sen låta en boll rulla på ett papper runt i en ring . sen så körde vi förkolara med ord. lina fick malin bayard. hon frågade mej vad hon skulle säga så jag sa : säg att hon rider.  lina sa: men nej, det kommer ingen fatta . men hon sa det ändå & kamali sa rätt direkt. sen så sa robin: vad kallas dom som är rädda eller fega för vatten jag & lina skrek sammtidigt : BAAAADKRUUUKAAAAAA! :D

denna dag blev lyckad kan man säga !   haha, vi ska till kungsberget typ :d
puusssss:*/f'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0