nea här :)

Shapp Shapp Tjena Tjena!
Nea Solander här, eller dvs Filippas trogna dance partner. Är ingen bra dansare men när jag dansar med henne så förvandlas jag helt enkelt och jag har det otrolig roligt. Som sagt ''100 kramar med dej ska bli 10000000 och ännu mera''. Hörrni! Ni måste börja kommentera denna helt makalöst braiga bloggen, ni vill ju inte besvika skönheten herself bakom denna blogg! Gästbloggning är inte min grej direkt men vad gör man inte för en sådan gullunge som Filippa? Hoppas alla har en bra kväll. Nu ska faktiskt återgå till tv:n nämligen Let's Dance som man vill absolut inte missa. Go Willy, han kan verkligen skaka sin gamla rynkiga rumpa hah :] Jag har också min egna blogg som ni kan hitta om ni klickar på bilden nedanför. Och jag preeecis som Filippa älskar kommentarer så sätt igång!
/ puss o hej jag älskar dej filippa kram nea!

En hemlis om mig ; Rudolf är bästa jul figuren of all times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0