REBECKA HÄR!

Idag har det typ inte hänt så mycket. Bara att jag kom hit till Feleppaa och Fisen och åkte skrillor xD Jag ägde dom ju!!! (Dom söög -.-!!)  hihi Aah men sen gick vi in och kolla på tv lite sen kom mamma tina och skulle kolla på skidor. :) då gick flippo och jag och fisan satt och klia varandras armar :)) ! Sen gick vi till korrrween x]  
Köpte godis och sånt ..  :OOO 

Och jag fick nyss höra av en viss person som heter filippa frykenfeldt att jag äger!!! 'xd 
men det är ju lika sant som jag heter reebcka HAH!!!!!!!! 
idag har felicia PMS :/ xD det är sant hon knullade min röv i sängen och nu lever hon om som en vilde! 
:OO hoppas hon är normal i morgon för idaaag ska jag sova här hos dem ! <3


M E N T J A D Å !
  /  R E B E C K A


Kommentarer
Postat av: BECCKKKIISSS

PMS IS THA SHIIIT! :D

2010-01-02 @ 16:33:42
URL: http://sverigesbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0