tha last day.

hejhej :)   idag vaknade jag klockan kvart i 12 typ.
åt frukost vid 12 & sen kollade jag & felicia på tv. :)
igår när vi kollade på tv så tog felicia sej på halsen, & vi bah vad är det ?
sen började blodet forsa ut ur hennews näsa. jag sprang & hämtade papper.
hon blev ledsen för hon trode att hon skulle spy -.- sen så blödde hon skitmke :o
men efter ett tag blev det bra, jag fick bädda om hennes säng & vara riktigt najs mot henne :)
men iallafall , när vi kollat på tv ett tag så tänkte vi pyssla, för v gjorde armband men orkade inte sen.
så vi tog en skokartong & gjorde vårt vardagsrum 3d-dimitionellt. (stavning?)  haha, det blev fräckt.
medans vi höll på kollade vi på en jättedålig film som hette "save the last dance" inte att rekomendera.
sen kom mamma & fabbe hem, han har köpt en iphone så han kom ju såklart in & visade alla funktioner med den & var jättestolt. -.-
mamma hade köpt tuggumi & marsmellows som vi ska grilla sen :d  

imorgon är det skola :o  fördel är att jag får träffa nikki & matildii & alla.
men nackdelen är att det suuuuger med skola -.-
jag saknar världens bästa tvilliiing ! :o    skriver imorgon .
puuusss:* /f'

bild på vääääärldens bäääääästa lag !


molly syns inte :(


Kommentarer
Postat av: sandra

ahhaa fett läskiiigt :O näsblod :O:O:O <3333333

2010-01-11 @ 19:28:55
URL: http://smaaile.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw, fett gulligt mot felicia !! :) <33333333

2010-01-11 @ 21:30:06
Postat av: flipps

hihi, jaa :) <33333333

2010-01-11 @ 22:13:52
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0