today

hejhejhej bloggeeen :)  sitter & spelar farmville, eller försöker åtminstone. datorn laggar -.-  idag gick jag upp 10 ? åt frukost & sen började jag packa & städa undan på mitt rum. för pappa skulle hämta oss & vi skulle till stan. mamma kom hem halv 12 för att säga hejdå & så.  men pappa kom 1, fast han skulle komma 12-.-  haha, pappa är ärligt talat väldigt kul !  asså han bryr sej inte om jag kallar han massa saker, han skrattar bara med en :d men iallafall, när vi kom till stan började vi gå runt, jag hittade massa jeansleggings, men inga passade mej -.- så vi fortsatte gå, sen drog vi & åt lite gran. sen så gick vi till cheep monday affären, prövade 100000 par jeans, men såg förjävlig ut i alla .. sen äntligen hittade jag ett par bra jeansleggings på bitbok för 199.   men vi ska till stan igen senare i veckan, ska köpa leggings med dragkedja :d   sen åkte vi hem & då väntade en överaskning, & det är ju inte så lätt att gömma en badtunna så hahah, vi har skaffat badtunna  :d   vi ska bada den ikväll tror jag ;)   häääärligt. ska äta god mat snart, sen tare lungt.
nu kommer lite bilder på alla kattungar, har filmat men jag vet inte hur man lägger upp filmer & så-.-  då måste man väl hålla på med youtube & så.
skriver mer imorgon.    pussss :* /f'




miniboriz

sötnuuus.

sötnuuuus

miniboriz , sötnosen på bild ska heta maja & den ska julia event. behålla :d
klickbara bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0