toooday.

hejhej, !
asså anonym som skriver massa taskiga saker. SLUUUUTA ! det är inte kul, :s tycker du att min blogg är ful beöver du inte säga det & tycker du att jag ser ut som en gris & så, håll bara tyst du vågar säga dumma saker, men du vågar inte skriva ditt namn. & tack för ännu en bäsökare -.-
men iallafall, idag gick jag upp halv 9 , för vi skulle till stan. vi bytte om & åkte.  gick runt ett tag, jag hittade en tröja på gina https://www.ginatricot.com/#/product/28614890 . tog kort, men det blev dåligt, hittade duntofflor & en grej man har till ögonfransarna. sen så hittade jag inte nåt mer. när amanda skulle in på mq så följde jag med & då började jag prata med en tjej jag inte kände :s  trode det var amadna så jag bah " har du hittat nåt amanda ? asså vet du jag kan inte hitta min mobil,"  hon ba : va ? piiinsamt. så jag sa förlåt & gick. haha, sen så drog vi till jysk & köpte duntofflor som sagt. nu ska jag ta det lungt , snart kolla på ett program vi inte såg klart igår på våran windows mediacenter. aspraktisk sak som har woddler. kan kolla på alla aa avsnitt & massa som man missat :d  sen kan man kolla på massa filmer & lyssna musik & vara inne på internet på tv:n ! :d     HIIISS. Skriver antagligen mer sen, om inte skriver jag imorgon.

puusss:* /f'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0