g to the othia

värsta såhäär braiga uppdateringen !

har inte uppdaterat så mycker under dom två senaste dagarna, har fat fullt up as we used to say . har faft fotbollsträning i denna hetta !  men kul vare, svetten rann dock ! sen så har jag badat & pratat i telefon.. & PACKAT. för nu är det ju the big finaalooo!  imorgon bär det av till g to the öteborg ! fan vad awesume det kommer bli!  GOTHIA 2010 ♥  vi åker imorgon & jag har inte en blekfet aning om det finns datorer där, det gör det säkert inte !  men jag kommer nog inte ha tid att blogga heller ! men kanske ett litet inlägg imorgon =D  nu ska jag fota lite gran, kanske prata i telefon mä roliga personer också!  greeeeeeeeejt !
puss&hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0