jag saknar er mina vänner =D

shenaaareee =D  sitter & chattar med underbaraste nikki&sellin! har webb med båda (a)
dom säger att jag är fin fast jag inte är det :( det är fult att ljuga, men jag ljuger inte när jag säger att ni är finastee!jag saknar båda ungarna som faaaaaan! sellin träffar jag imorgon & nikka nästa vecka hoppas jag ! =D  imorgon är det globall cuuuup! eller egentligen idag, men vi ska inte på invigningen & sova var & sånt ! jag & sellin kommer ha det bäääääst !  men nu vet jag inte vad jag ska skriva, nikki viller att jag skulle uppdatera & jag saknar dej nikki bästa vän, alldeles för mycket , jag dööööör om vi inte träffas snart :'( nu ska jag lyssna på hoffmaestro ♥ puss&heeej :*


bästis fäästis :D

Kommentarer
Postat av: nikki

I miss u filippa.. :(<333333

2010-07-01 @ 12:23:29
Postat av: elin strid

fin blogg du har :)

2010-07-01 @ 14:20:49
URL: http://elinstrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0