och med detta vill jag säga godnatt !

shaaa, sitter & kollar deep blue see & smsar med älskling !
har sett den hur många gånger som helst, men den är ändå lika läskig
idag har jag bara vart hemma, kollat lite film & suttit vid datorn =DD
finns inte mycket mer att skriva .. det är inte många dagar kvar till GOTHIA heller.
fast jag längtar inte så mycket , fast det kan bero på att jag aldrig vart där & så.
men jag tror nog att det kan bli det bästa jag vart med om på ett tag ! awesummeee.

ska sova hos sellin på måndag då ska vi ringa till bästavän jonte, bästa humorkompis valle & fler.
kan bli väääligt najs. sen ska vi spela fotboll med några killar sellin känner ? & bada =D
puss & godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: gör det! :)

Ja, de är jättesköna att bara slänga på sig =)

2010-07-11 @ 11:26:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0