paaaaacman

känner mej ganska efter eftersom att jag skriver om lite fel dagar xd men nu ska jag komma in i NUET !
igår så satt jag bara vi datorn & nörda mej med simon =)  vi skulle badat men vi sket it.
swen kollade vi på ; taken !  den var awesuuuuume !  vi åt glass & chips också .
sen på kvällen var det en film som gick på tv som heter; not another teen-movie
kollade inte så mycket på den men av det jag såg så verkade den kul & så =D  somnade vi 2.

vaknade vid halv 11 av att simon & felicia satt sej vi datorerna & börja hålla på -.-
så då gick jag också upp & satt mej vid datorn . har suttit här sen dess =D 
idag SKA vi åka & bada. det är ju inte jättemysikt väder, men vi klarar oss ! 
ska försöka uppdatera mer på dagarna ,  puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0