they bouth look pretty good baby girl, but that so do you.

heeejsaan, västa hajfilmerna på tvn igåra ! =D  kollade på båda utan att dö.. sen smsade jag tills halv 3 med adam som var den ända sociala. vaknade vid 11 & så började vi städa.. har "mublerat" om i rummet lite grann eftersom att felicia inte ville ha mej nere i sitt rum längre så fick jag städa till här uppe!  det är typ 28 grader varmt här uppe så jag får sova med öppna fönster & sen fläkt så det blir lite bättre !  snart ska vi till badet , sen ska jag hel till min mamma!  senare ikväll blire kolla vm med några brudar ifrån laget hemma hos lägga-banan-utanför-dass-kompiiss =D imorgon drar jag till stan & ska kolla om jag hittar nå jeansshorts. sen till sellin awesumee :* skriver kanske mera sen !  hejdååå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0