gothiacup 2lax10

shiiiiit vad det var kul på gothiaa ,   awesuuuuuuume !  även fast sellin & isabel inte var med =D
asso, har inte uppdaterat på ett tag men nu är jag back on track. vi åkte till gbg & mötte upp alla från laget för att sen ta oss vidare till skolan!  vi drog till skolan hittade vårt rum som såklart var längst upp så man fick bära upp resväskar & allt för alla 8 trappor. NI SKA SE BENMUSKLERNA ALLA FICK ! haha =D  sen så skulle vi gå & checka in & fixa gothia card !  jag skulle tydligen hoppa in & spela med 97 orna om nån skadade sej. som tyr var gjorde ingen det !  men det tog sjuuuuukt lång tid, för det kom massa lag som trängde sej hejvilt och massa så vi gick & åt men min mage dog ändå!    sen skulle vi ut i göteborg och kolla runt.  vi gick till ullevi både gamla & nya. vi såg molly sandén och hennes lillasyster  !  sen gick vi till liseberg, vi skulle inte åka nåt förta dagen för att det hade vi inge tid till. men vi kunde spela på saker & kolla runt. så vi spelade på daimhjulet & vannnnn !  sen gick vi tillbaka & fixade till lite grann.  sen sov viiii.

dag numero två;  vi vaknade typ vi halv 8 och gick till frukosten !   ganska lätt frukost då.. sen gick vi & böt om ! vi väntade tills bussen till kviberg skulle gå till våran första match & landskamp  mot norge!  vi vann med 2-0 ! sen åkte vi hem & duschade och åt mat.  sen drog vi till liseberg =D  jag & freja åkte flum ride !  väldans trevlans. sen åkte vi lite annat skoj. sist åkte vi kållorado & blev blöööööööta inför invigningen. på invigningen så sjöng dom & massa saker orkar inte berätta allt men kul vare !   sen drog vi hem & sov.

dag numero 3; vaknade & åt frukost såklart.  sen drog vi till liseberg för att matchen inte skulle börja förens 5. så vi sprang runt & gjorde massa kuliga saker!  sen åkte vi till nån björnvall & spelade match =D  vi ääägde matchen men såklart så gjorde dom mål på sin enda målchans & vi fick aldrig in bollen på våra 100000 målchanser :o så vi föörlorade  ! vi åkte hem duscha var ledsna & sov.

dag numero 4;  match mot matfors oavgjort & presis samma som dagen före. 100 målchanser men satt ingen ! det betöd att vi inte ens gick vidare till a-slutspel :o  vi deppade lite. men drog till liseberg & sorgen flög iväg =D sen så åkte vi hem och sov hahah =D

dag numero 5;  32ondels-final!  vi vann med 4-0  & jag gjorde mål 8D   sen vidare till 16dels-final!  förlorade mot bajs brommapojkarna med 3-0   och åkte ut ur gothia cup ! alla grät..  sen var vi bara hemma & spelade fotboll med killarna !  vi gick & la oss senare eftersom att vi inte skulle upp & ha match. 

dag numero 6; vi gick upp åt & drog till liseberg direkt !  hade sjuuuuukt kul !  sen kollade vi när vaksala vann hela gothiacup & åbwerg var såååå gullig för hon gräät hela tiden :')   sen var det vissa som åkte hem men det var npågra som stannade kvar också.  gick o la oss halv 1 =D

sista dagen;  vaknade packade åkte bil & drog till marieberg & shoppade.

nu är jag äntligen hemmaaaaaa, nu kommer lite bilder som jag har hittat, alla bilder har inte kommit in på facebook & sånt än. men nu ska jag äta & packa sen kommer pappa.  imorgon ska vi till stholm & kommer kanske inte kunna uppdatera !   pusspuss ;*


jag & min man!

jag & frånberg med våra amigos från brazil !  ♥
kålloradoooo

Kommentarer
Postat av: elina

bäst!!:D<33333333

2010-07-25 @ 20:13:10
URL: http://eelinnaa.blogg.seogg.se
Postat av: sellin

önskar jag hade vart där :''(

2010-07-25 @ 20:57:27
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/
Postat av: klara

Hej!



Jag är med och tävlar i Evelinas fototävling, det vore jätteroligt om jag vann för jag brukar aldrig vinna så om du lägger en

röst eller två på mig skulle jag bli jätteglad! <3



Nummer 5 är jag så du vet.. :)



Tack på förhand! /Klara



http://evelinaylwamatilda.blogg.se/2010/july/bidragen.html#comment

2010-07-26 @ 18:39:57
URL: http://klaralundiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! var med och tävla om VIMTO-drycker hos mig?

Isåfall behöver du bara göra detta.

1. Klicka på den här länken för att komma till tävlingen: http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. Du måste svara på 2 frågor för att vara med.

3. Du måste skriva ett inlägg på din blogg, det kan vara hur litet som helst. Det behöver bara stå ''jag är med och tävlar hos mirandaland.blogg.se om vimto-drycker, var med du också vettja!''



LYCKA TILL OM DU ÄR MED!

/kramar, miranda♥

2010-07-26 @ 19:10:12
Postat av: Nattis

Hej! Var med i vår tävling! http://jnsvision.blogg.se/

2010-07-26 @ 19:17:47
URL: http://jnsvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0