värsta konversationen med cooola personer (h)

shänareeee :]  sitter & chattar med bästa humorkompis då ! ingen vet vem hihi o__O
& nu loggade vääääärldens snyggaste sellin in, så nu ska vi ha konversation & gö han på glatt humör som igår!faaan  msn fick lite ryyyck ;[ 
men det ordnar sej snart hoppas jag!  juste smsar med finaste älsklingockså(L)
igår badade vi typ hela dagen, med vår stora boll! & alla bah kolla vilken stor boll & en pappa fråga vart vi köpt den & massa saker så jag bah :  vi vann den på grönan =D dom bah okej !  sen bah VI ÅKER TILL GRÖNAN ! haha, nu kommer en bild från igår, vi var på nån loppis & då hittade jag en hatt jag pröva, jag täckte ansiktet för jag gjorde en skum min haha as alwayyys !  nu ska min konversation funka med hk & sk puuss & heej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0