1-1

SHA ! vaknade ganska tidigt idag, gick upp åt sen städa jag & felicia.
fast jag städade mäst, hon lag typ bara och kollade på & lag o mös.
sen drog jag ut & städade till min söta chippen, det var inte alls jobbigt !
sen åkte vi iväg på match, jag & sara stog och passa varandra & massa..
sen så skulle jag tydligen vara med & spela ? tom hade skrivit fel på sidan.
men jag var inte med :D  lina kom efter ett tag , så den cheyen underhöll mej.
vi köpte glass & dricka, sen kom min gurka frida skööönt att träffa henne.
aja, i matchen blev det 1-1 satan!  dom gjorde mål när det inte alls var länge kvar.
eftersom att det började regna så bollen geld in mellen sellins händer, så det var bah otur.
men sånt händer även den bästa hör du det sellin, du är bääääääst =D
aja, sen så åkte vi hem & jag var helt dyngblöt, smsade med frida MIN GLÄDJEFONTÄN !

nu orkar jag inte skriva mera , ska till thuns imorgon kanske eller vara med nån.
pusss ♥

du har gjort oss så jävla besvikna, nu skiter vi i dej.

Kommentarer
Postat av: frånis

vem har gjort dig besviken? :o <333

2010-06-13 @ 17:07:27
URL: http://ssoofiaf.blogg.se/
Postat av: julia ;}

hihi, tack filippa sötnos :) <333

2010-06-13 @ 21:32:52
URL: http://juliaochjuliette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0