detta fällt måste fyllas i!

shaa ;)  skola idag...
först matte, vi gick igenom provet lite grann.. hade lite feeeel x'd.
fast det har väl alla eller ? =D  efter det hade vi bild,vi körde tävling. & vi vann pga mig !  fast vi vann bara med 1 poäng så det var naaaajs.  sen hade vi håla + håla + håla så typ 3 timmars håla då !  jag amanda lina binjo & matilda drog till donken, köpte lite mat. sen drog vi hem!  sen hade vi idrott, amandas kamera blev nog ganska överfull ! för erik tog bilder heeeela tiden. och jag är skylldig lilla linus pengar ! bajs att han är så bra på bakset! på svenskan körde vi lite tävlingar ! när vi skulle ta matarbussen drog chaffisen in på lidl & köpte bananer ? vilket jävla busschaufför gör det liksom ? sen drog vi till station & massa annat kul & nu sitter jag här. och ännu idag lag kameran framme, men har fotot samma blommor =D så det kommer en bild , förhoppningsvis får jag lite bilder av snyggingamanda jag kan lägga upp sen !  tjarrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0