give me freedom

heeeeeeej (:  asso, jag satt vi datorn ttill typ halv 1 igår :o
men iallafall, idag vaknade jag vid klockan halv 12 typ, gick upp & käkade frukost.
efter frukosten gick jag & felicia typ till nån väg & fixade nåt med blommor till mamma ? =s
sen drog vi hem & kollade på film.. bäddade ner oss jätteskönt ! vi kolla på ; the hottie and the nottie.
så jäkla klockren film fast pallar inte berätta om den (a) den var iallafall sjukt kul ! 
sen så kom mamma hem & vi åt mat. sen drog vi med grannarna till thuuuuns.

gick runt & runt & runt. hittade massa saker men inget som vill passa.
men fick iallafall med mej, shorts,törja,bh,trosor & godis =D ska jag lägga upp bilder ?
okeeej, bara för att bloggen ser så tom ut & för eran skull. gullig som jag är !
fast tänker dock inte lägga in bild på trosor & det, fär det är inget att se ;)
aja, ska äta glass nu bah för jag är sugen på det ! sen ska jag kolla vm..
paraguay gjorde just snyggaste målet.. även fast jag håller på italiiien denna match.
puss & hej ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0