grattis syster !

lina även kallad syster !
vi har hållt ihop sen dagis, vi kanske inte var bsta kompisar då.
mest bråk över staketet eftersom att våra dagis var "grannar"
men vår lite bättre vänskap började med att du sa hej !
efter det började vi prata & prata & prata. f-klassen → 3:an gick.
vi var bästavänner, fast då var det mest du & felicia & jag & rebecka.
men det ändrades sen . 4:an → 5:an.  då var det filippa&lina.
men i 6:an hade filippa&lina blivit filippa & lina. saker som jag ville ändra.
men inte förns i 7:an återgick vi till samma gamla, vi delade skratt & tårar igen.

jag är sjukt glad för att du finns, du är världens bästa. alla våra bråk..
bara att skita i dom, vi tar oss igenom allt. jag håller din hand stenhårt.
ända tills döden !  du är perfekt, att just jag fick dej är otroligt..
alla minnen globall 09 pilsbocupen 06-07 & mycket mer.
det är saker man inte slänger bort, vi har mer än 10000 minnen.
jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej.
jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej.
vi två föralltid, lina <3 filippa, i stjärnor står det skrivet!
storasyster <3 lillasyster. 3 ord räcker, jag älskar dej!
grattis älskling / filippa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0