gryyymt.se

shabba shena hallååå =D  nu ska jag berätta om torsdag - lördag.
torsdag: började med skolan, som var chill!  vi drog till skolan kolla teater som var sjukt rolig hahaha (;  sen så åt vi glass jordgubbar colasås % maränger som våra lärare bjöd på ! sen städade vi skåpen & slutade klockan halv 1. vi drog hem till farmor & farfar & åt lite mat.  sen så kollade vi avslutningskläderna, farmor hade strukit dom ! sen hade hon lagat min väska ! *happyface* den såg helt ny utttttt ! wei. sen böt vi om och tagga till träningen. på träningen skulle vi fylla i ett papper & sen körde vi miniturering (:  vi kom inte 1 dock.  men 2 är alltid lika bra. + att ajax ägde söndeeer ! bild på våra sexiga magar kommer sen (a)  sen åkte vi hem & duschade mös lite framför tv & jag på min luftmadrass jag sov på hur härlig som helst. sen sov vi!
fredag: egentligen sovmorgon till kvart i 12, men det sket sej ja :(  blev väckt klockan 8 av att farmor & farfar vevade runt sina skedar i kaffekoppen så ajsanbajsan. sen drog vi på avslutning (:  skönt ! lina glömde lena & maggans presenter hos nikki så vi fick springa dit ! sen så var allt överstökat ! drog hem till freja & julia vi hade kulkulkul! sen kom sandra & binjo. vi gjorde inte så mycket ! sen börja vi fixa till oss för fmk. sen kom shida & hennes mamma & hämta oss.

fmk var så jääääävla kul! vi dansa dansa dansa dansa dansa & dansa lite till. fast vi spela fotboll & massa annat också. det var dunder kuuul! jag träffa en underbart fin människa jag inte träffat på ett tag ! äntliiiigen :) sen drog jag hem vid 11 & hoppa i säng med en film. myys ! nu måste jag dra ! ska på släktträff & jag ha inte ens börjat fixa mej :$   byebye ♥


där har vi ajax! (:

körde twister på fmk (:

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fett med kärlek och Ajax är ju så bääst ! :D <3

2010-06-12 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0