jag har ryyyck.

hahah, jag är bäst jag vet ! jag sa grattis först till min syster lina.
3 minuter efter 12 så gratta jag så muhhahaha, im tha shiieet.

vaknade halv 7 imorse !!  kunde inte somna om efter det, goood'n'delightful.
haha, nej men jag ansträngde mej sjuuuukt länge & thadaaa, ögonen slockna efter 30.
solat,lyssnat musik, käkat glass,lekt med en fotboll, kollat fotboll & ätit .
thats my day tyyyyp. ska på träning senare ikväll då & träffa min pojkvän sellin.
bah min pojkvän okej mirellaaa ?! :@@@@@@ 
nu kommer bild på min outfit dåå =D imorgon äre cuuup.
puss ♥

binjaaa,
jag gälsar *hälsar* tillbaka till dej mannen ;D <3

sk
iiit dator som inte vill sammarbeta.
ni får bilden sen istället -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0