julia "julius" sellin !

julius även kallad bästavän ! du är bäst ! du är liksom en del av mej !  jag vet inte vart jag ska börja.. våra oförglömmliga minnen som när vi skulle beställa hamburgare & när vi gungade hängmatta, oförglömligt! du & jag så ska det alltid vara , vi är två pusselbitar som passar ihop. du gör gråt till skratt , sura miner till galda miner & såna människor behöver jag & alla andra. jag älskar dej & din energi. springa runt i flera timmar utan att bli trött & skratta & göra andra glada ! du är underbar & bäst!  jag kan skratta hur mycet som helst med dej, du förlänger mitt liv "ett gott skratt förlänger livet!" alltså är jag odödlig =D  haha, globall kommer bli bäst med dej vi kommer ha så jääävla bäst (:  kommer få sjukt mycket kontakt med andra för du är så social & så mot alla =D  du är bääääst inte jag. hur mycket vi än tjatar om det så vet vi att det är du som är bäääääst. det ska alltid vara vi, du gör min dag bra & fåår mej på bra humör ! du gör alla träningar kul & dina små ljuuud hahah =)) 
fippo ♥ julius föralltid !

♥   

Kommentarer
Postat av: sellin

aw, tack fippo gmn blir fan rörd sitter nästan här och gråter, älskar dejj så jävla mke filippa !<333

2010-06-29 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0