övernattning #2

shenareeee, frida & sellin åkte nyss hem :[[[
men iallafalllll !  igår så hade vi för det första match, vi vann mot rasbo med 4-1=D  4 mål på 15 min !  efter matchen så åkte jag frida & sellin hem till moi.  vi gick runt lite i huset & sen duschade jag & sellin (inte tsm då) sen bäddade vi till nere för vi skulle sova nere (a)  vi kollade på skräckfilm. ;the ring   h j ä l p !  vi satt & höll varandras händer typ hela filmen  x]  sen när den var slut så kollade vi katten gustav så att vi skulle tänka på nåt annat hahah! sen somnade vi, kanske vid 1 eller halv 2 

vi vaknade av att  felicia smällde med kastrull lock =o vilken idiot gör det klockan 10 på morgonen. sen så kryper hon ner & skriker -.-  aja, då gick vi upp & åt frukost. sen böt vi om & åkte ner till stranden för att jobba på brännan.  vi badade lite & det var sjuuuuukt roligt =]  sen åkte vi typ hem då vid 1-2  vi fick i oss ett par mackor innan sellin & frida drog hem ! :(   men det var iaf sjukt kul & vi måste absolut göra om det !  i♥u girls.

snart ska vi till stadium för att kolla bikinisar (?) sen handla mat inför midsommar.
nu ska jag lägga in en ny kategori som ska heta fotboll eller nåt liknande.
skriver kanske sen :*

Kommentarer
Postat av: juliasellin '

Det va bäst sötnos! :D <33

2010-06-23 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0