guld i roslagscupen ?

lite om cupen igår&idag :  vi åkte iväg för att bli upphämtsde, stog som mobboffer under ett paraply xd  sen kom dom & vi drog till gimo för att sepela vår första match i roslagscupen !   mot alsike vinnst med 3-0 =D sen så åkte vi hem för vi spelade bara en match ! men binjo gjorde 2 & isabelle 1 tror jag ?  grymt.  sen idag spelade vi mot örebros bästa lag, hur gnälliga som helst var dom -.-  joooobbigt värre !  men vi vann iallafall med 2-1 ! binjo gjorde båda målen & världensbästa sellin rädda straff ! bääääääst bäääääst bäääääst är du ! sen hade vi typ nästa match 2 så vi hade några timmars vilopaus. jag sellin figge & binja "hängde"  vi fick en boll av filip idominhuve sen så bah: men nu tog dom vår boll & jag bah: det var du som passa den idiot -.- sen gjorde vi lite skumma saker x]  jag har stukat fingret när jag gjorde nåt konstigt ;[  terreboollll !  sen kollade vi när funbo spelade , dom vann med 2-1 (:  fast dom skulle vunnit med 3-1 !  axel sköt så bollen studdsade på hjulet som sitter inne i målet ! men det var tydligen inte mål -.- men jag & sellin satt bakom målet & såg så, SUCK ON THAAAAT.  sen spelade vi match mot sätra !  vinnst med 2-1 jag & binjo gjorde mål & världensbästa sellin rädda straff this time to.  en straff som inte skulle vart straff ?!  han bah dömde straff utan anledning ? så vi ställde upp i mur & han bah: vad gör ni ? det är straff :s  men men ! mitt proffs räddade ju bollen. vi vann iallafall gruppen (: så nu äre semi-final imorgon, men mot vilka vet vi inte ! :]  den som lever får se..

efter drog vi hem till lina, trevligt värre!  fick marräng tårta och massa. kollade på bröloppet =D  sen fick en kille damp på mamma för att hon körde för "fort"  bara för att hans jävla tuppar & hönor springer runt på gatan -.- håll djuren instägda för fan, vi skiter i om du har dom springandes överallt ! nu ska jag dra & kolla fotboll. kval till em i damfotboll. det är aldrig fel !   puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0