when i get older , i will be stronger.

shaaa,  var på stan idag !  hitta skitmycket saker, men jag är ju typ pank -.-
men fick med mej en tröja från monki hem, rea så den kostade bah 100 :- sen så ropade en viss hampus mitt namn superhögt, thanks for thaaat. =D  men åkte hem 3 sen så kollade vi tv & massa annt kul man gör.
mamma kom hem klockan halv 6 kanske, vi åt lite mat sen kom julia & vi spelade kubb.. sen skulle hon hem & äta. då förlorade ju såklart jag ? (y)  aja, sen cyklade jag & julli & kollade fotboll. funbo-knivsta ! funbo vann med 1-0 (:  nu sitter jag här & skriver ännu ett sent inlägg, eller ganska !  har ätit fil & flingo.
sitter & bråkar med sellin om vem som är bäst på fotboll, såklart hon ! =O säg inte emot flicka.
inte så mycket uppdatering idag, nu ska jag kolla runt lite haha !  byebye ♥

skandal spanien, skandal. att äga spelet met inte få in ett jävla mål ! torres, gör mål på dina chanser.
98 % bollinnehav & schweitz 2 %. spaninen : 27 skott på mål satt inga. schweitz : 1 skott på mål & satt ett. ni är ju typ tippade som vinnare av hela vm, men det första ni gör är att förlora, buhu :'(
tyskland ska det  vara!

;vm-låten 2010 -♥
;stereo love-♥

Kommentarer
Postat av: Sellin :}

Jag har rätt och jag vet bäst! :D

2010-06-16 @ 21:57:51
URL: http://juliaochjuliette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0