alldeles för tidigt för en flicka som jag..

väldigt lågt med besökare !
sprid min stackars blogg ! :(
Vill ha någon som läser åtminstone (a)


idag vaknade jag 9 pga att pappa körde traktor.
det går liksom inte på morgoenen!
han tjatar alltdi om att man ska upp tidigt så blir dagen längre.
men tjeja, välkommen till tonåringarnas liv.
du måste lära dej mej.. i know u can better about your doughter.

på fotbollen blir vi inte så många tror jag (a)
de är många som har match tror jag. men det går nog fint.
jag har gjort illa höften, men jag ska vara med & försöka ändå.
matchen imorgon är inställd :/  men aja, är megatrött nu..
somna om kan jag inte, skriver väl kankse mera sen !
/ flippis :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0