kunde inte hålla mig..

willy i lets dance !  han försöker & går vidare. men han är inte vär det ;
vaknade upp idag vid 10 ? trött som bara den . fick i mej en macka & lite te. böt sedan om för det var dags för träning. fixade nytt gott vattin till min underbar kanin :) på väg till träningen smsade jag med min underbara syster (lina) vi smsade om allt, från himmel till jord ! :d när jag kom till träningen så stod alla ute i det underbara vädret. det såg så mysigt ut & man blev glad. fick in en sommarkänsla. vi körde stenhårt på träningen ! även fast hälften av laget var borta på sm. dom är vidare till final ! kom igen brudar ! :) men i början av träningen sprang vi med än 10 varv runt plan med boll. set var jobbigt kan jag lova ! usch. sen körde vi teknikbana & lite spel. gick hur bra som helt :)  ska till stan & handla godis snart.  hörs senare !

igårkväll kollade vi på film. först ville vi se luftslottet som sprängdes;
alla ville det, men nja..det blev en ändring. så vi kollade på det regnar köttbullar;

den var super ! fast mest sorlig  & man kom in i handligen ganska fort. det började med hans uppväxt, han var mobbad som liten & lyckades inte med något. men hans mamma trodde på att han kunde bli nåt stort. han växte upp men hans uppfinningar gick ändå inte hem. hans pappa ville att han skulle börja jobba i hans sardinaffär. sardiner var det ända folket i staden ( under a:t på atlanten) levde på. dom åt bara sardiner. när pappan skulle gå & kolla på invigningen på en festival  & nöjespark som skulle öppna (sardinlandet) så lovade pojken att han skulle sköta om sardinaffären. men i stället tog han med sin maskin han uppfunnit för att försöka göra god mat (cheeseburgare m.m) men allt gick inte som planerat, han fick för mycket ström & maskinen flög upp i luften. efter några timmar så började det regna hamburgare.  allt i staden började förändras.   kolla på filmen så får ni veta mera ! rekomenderar den verkligen  ! :)  hans mamma hade &så dött.

flickan på bilden är en tjej som alltid reömt om att bli väderreporter. men det blir även jakes ( tror att pojken heterså) stor kärlek , apan är jakes agent ! :d
/flippiiiis :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0