svar !

Postat av: sofia
får jag kalla dig för filippia? :)
haha :D<3

svar:  visst ;) <3

Postat av: nikki
bara för att du är bäst ska jag kämpa med en hel del fråger :d
1. hatar du att vi inte kom i samma klass?
2. vad är hela ditt namn? (för, mellan& efter)
3. hur kan du vara så fucking underbar!?
4. skulle du vilja lära mej spela fotboll? '
5. hur mycket älskar du mej skala 1-10?
6. visste du att du är världens finaste?
7. hur ofta läser du min blogg?
8. och vad tycker du om den?
9. och vad borde jag göra bättre med den?
10. vad skulle du helst vilja göra med mej?
11. vad gillar du bäst med DITT utseende?
12. fyller du år den 11 september? :$
13. vad e din favorit rätt? :)
14. visst e marabou de goooodaste som finns?
15. skriv exakt vad du vill om mej ? :d

svar:
1. jaaaaaaaaa :(
2. filippa agnes margareta tickie frykenfeldt. långt & fult.
3. det är jag kanske inte, du är det !   du kan svara på den frågan :)
4. eller så kan du lära mej ? (a)
5. 1000000000000000
6. hihi :$  ja, du har sagt det några gånger. men jag tycker att du är världens finaste !
7. varje dag flera gånger såklart !
8. den är skitbra, underhållande. rolig att läsa & bra med bilder ! :)  du skriver så snälla saker & man blir glad av att läsa den ! :)
9. inget !  lite mer tävlingar kanske ? :$
10. allt möjligt, det finns super mycket ! :o
11. inget, skulle det vara nånting så kanske mitt hår !
12. jaaa (((:
13. hm.. typ kyckling rätter & sånt.
14.  jaaaaaaaaaaaa absolut ! :)
15. du är underbar, det finns super mycket att skriva ! jag älskar dej otroligt mycket ! vi lärde känna varandra genom skolan & nån vecka efter var vi bästa vänner ! vi kommer verkligen få sjukt mycket minnen . du är så sjukt snäll & gör mej glad. din kramar är underbara & varma.  jag litar på dej upp te 100 & du är alltid glad. utom när du får träffa mej :$  du är allt & lite till. bästa på alla sporter som finns verkligen , jag älskar dej mest bästavän, du är allt alla kan önska sej , utan dej skulle jag inte andas.  du ger mej kraft & det jag behöver. damn du är allt i ett ;) <333333333

Postat av: jossan
vrf sökte du inte te g-sunda? ;) hahah  <3333

svar: gränby är bättre & g-sunda... jag hann inte ;( <3333

Kommentarer
Postat av: nikki

naaw, älskar dej. du är världens bästa <3

2010-03-09 @ 16:26:05
URL: http://nclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0