våffeldagen !

våffeldagen idag, me like !
skoldagen började sämst & slutatde efter en lektion för mej.
började med att jag var ensam! men söta binjo gjorde mej sällskap!
på hålan så slog felicia plötsligt till mej ;o  utan nån som helst andledning. hon bitchslappade mej skithårt asso..så jag blev ledsen :o  så jag var ledsen ett tag, tills min lektion hade det blivit bättre , men då ska såklart daniel förstöra allt !  "det som komer upp i din hjärna kommer också ut genom din mun" det är inte bara mej du håller på emot . ni kan kalla mej vad ni vill, men jag tycker verkligen inte att det är roligt !  så jag drog hem, mådde så jävla dåligt av vad du gjort. åkte till farre, sov ett tag kollade på tv & åt. pratade med anna i tele, råkade lägga på när jag skulle avsluta ett spel ;)   nu har jag bara ont i huvudet & är jättetrött.
julia, det var inte ditt fel att jag bled sur & ledsen!

imorgon, ska jag hem till binjo & sova där efter dm-matchen. super!  sen ska vi kanske kkolla bio (a)
jag vill se alice i underlandet , men binjo tycker att den verkar läskig !  sööööööti ! <3
nu gräddar mamma pannkakor yummi ! 
/filippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0