veckans tumme (y)

den nya alice i underlanet underbara film har VÄRLDSPREMIÄR imorgon :o 
jag har redan fastnat för den, den har dragit till sej så enormt mycket intresserade människor. bara av att se en bild så blir man fångad ! det är som till vildingarnas land. jag såg en bild & jag tycker att den verkar super (y) asså shit. & min storebror säger att alla filmer johnny depp är med i är superbra ! eller inte pirates of the ..... ? men han som gjort alice i underlandet, hans filmer får alltid 5/5. & asmycket bra omdömme. så denna film är ett måste för min sida ! kolla trailer på youtube kanske ?

tim burton!

den har fångat mitt hjärta, den kommer fånga era också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0