grattis världens bästa nea! ♥

sskolan var inte kuuul! tyskan var jätttetråkig, kan bero på att vi hade prov!
sen så sjöng typ alla för nea i matan !  grattis till den underbara ungen =D
hoppas du hare skiiiiiitbra (a) på bilden så fotade vi också , nour har en skitbra bild.
ska försöka fixa till mej den !  men har en bild på sööööötaste nour som kommer också!
eftersom att min blogg har vart ganska tom på bilder nu,så nour ska då dejta min blogg !
aja,ääääntligen funkar bloggtrafik. efter 1 vecka! så nu kommer besökarna stiga rejält hoppas jag ! =)
imorgon så är det lagfotografering, sen träning . både i skolan & hemma.
jag & amanda hade det grymt på idrotten ! eller kasnke inte hela tin, men när vi gjorde en sak.. busigt.
nej, skriver kanske av mej mera senare ?  
puss & hej


Kommentarer
Postat av: nour

nej men vafan filippa :o hoppade ganska högt men ignonera ansiktet :)<3

2010-05-06 @ 18:37:40
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0