heeey souuuul sisteeeer

shenaaa =] 
skolan idag var ganska najs, eller ja. fotbollen var sköööööön. jag & binja är ju sp bääääst på att sjunga bah. & på att busringa till andra som inte svarar =D   men iallafalla, alla lektioner var typ helt vanliga, gjorde inte så mycket, mest det vi brukar göra på alla lektioner. följa ämntets tema helt enkelt   euuhm. förutom hålan det var najs. jag lärde typ amanda binja & matildi att äta en ny godis , ljushuvud som jag är. fotbollen var najs,  man kunde vinna glass. så var jag skitnära eriks dumma kommentar med jag trode inte att du var bra på nåt. tjejerna ägde ju ut killarna så suuuuck.   binja spama linus åt mej &så. mer än  100 sms. så han hade lite att göra den grabben.
har egentligen löp-träning ikväll, men vet inte om jag ska gå eller inte ?  jag har ju superont i foten. sen nån i håbo stämpla mej !   men gå kan jag ju alltid göra . blir väl mer update sen (a)

jag saknar amanda stolpe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0