helgen med mollyyyy :D

oj, inte så bra uppdatering!  har inte vart hemma på 3 dagar ! men nu kommer massa uppdate.

börjar med fredag, skola -.-  helt ok körde lite matte, jag & binjo gjorde läxor eftersom att vi har att göra ! sen fysik, vikarie som är sämst, men vi har grupparbete, så det funkar (a)  sen matte igen, fortsatte med läxor och massa. sen lunch, fett gott var det ! typ kött med potatis & bea-sås. efter det var det so. vi fick lyssna musik & sen bara jobba. så den lektioen var chill. sen slöjd, gjorde en fin sak till nikki =D  efterskolan gick jag & lina på stan, lina köpte kläder & jag köpte godis som jag skulle ha te molly. haha hon åt upp allt x) sen åkte vi till molly !

vi började med att köra 5-kamp. kasta basket , kasta stenar i hink, boll i nät, hinderbana & vattendrickning på tid. jag förlorade inte alla kamper, men jag förlorade hela allting!  haha, vann gjorde lina :)  men hon & molly fick köra utslagningsomgång. då vann lina. sen så skulle vi äta mat, det var jättegott & vi pratade och hade det mys . efter maten körde vi arslet. lina loosa först, sen drog vi till en större plan & spelade. där hade gusk 94:or dm-semifinal match som dom vann med 2-1 !  sen var det en ambulas där, fast den fejkade bara typ, det var ingen som gjort illa sej så han fejkade i traffiken. aja, då loosade jag =p  sen var det nåt moppegäng som vinkade te oss hela tiden -.- så jag vinkade tillbaka. sen drog vi hem & kolla film. sen somnade vi...lina hackade tänder hela natten så jag kunde inte sova -.- men det gick sen.
ska göra ett till inlägg nu !
vill inte skriva allt i samma ;)
pusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0