jag har funnit mitt måååål =)

sheenaaa ;]
idag var det prova på dag iskolan,  dettt na zz.   kom till skolan & hämtade cyklarna , sen gick vi jättelångt.  eftersom att man inte fick cykla med cykeln, bara gå dit sen cykla tillbaka =D  men iallafall.
aikido: vi kom dit, så började dom visa massa saker som vi skulle öva på, sen värmde vi upp. sen körde vi alla övningar, ganska sköööj faktiskt. fast svårt!  sen skulle man buga & säga massa konstiga ord =s   hah!  binjaa var så gryyym awesome duuuude =P   men sen så vare typ slut .
drog till skolan & käkade lite lunch, tacos!   sen drog vi till donken & köpte glass & därefter drog vi till lidl & köpte läsk.  sen trodde vi att vi samlades i skolan , men det gjorde vi inte !  så vi cyklade allt vad vi pallade till utk-hallen.
amerikansk fotboll: uuuuuurtråkigt.  vi värmde upp kastade massa bollar till varandra. sen körde vi flaggboll eller nåt liknande. HAHAHA, NÄR VI KASTADE BOLL SÅ KASTADE LUCAS I MAGGANS MAGEEEEE =D jag skrattade sååå jäkla mycket ..

men sen slutade vi klockan 2 & drog till stan. gick runt & kollade på avslutningsklänningar , binjo hittade supersöta & fina kläder som hon ska ha , jag hittade en superfin klänning som jag ska övertala pappa att köpa te mej, eller både mamma & pappa. men det ska nog gå bra!  kan inte hitta bilden på google bara  -.-  inte på hemsidan heller, så jag har en mobilbild.. men vet inte om jag ska lägga in den =D  inte så jättebra kvallite.. men jag lägger in den.  uppdaterar mera sen ♥


Kommentarer
Postat av: b a r a m a r i n a ♥

sv: tack! :)

2010-05-12 @ 18:16:03
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: oliviakarlsson

sv: tack så mycket :)

2010-05-12 @ 18:20:29
URL: http://ohlivias.blogg.se/
Postat av: b a r a m a r i n a ♥

sv: jodå, lite förkyld bara ;| du då?

2010-05-12 @ 18:28:37
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: b a r a m a r i n a ♥

sv: blää det suger :|

2010-05-12 @ 19:19:59
URL: http://baramarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0