KOMMENTERA DETTA INLÄGG..

JAG & RUBRIKER (y)

har tränat nu! =D   förlåt lina, kunde inte logga in på msn under träningen.
aja, men det var kul!  vi körde en övning som var lite klurig, men det gick ok.
sen körde vi typ bara match, fast det regnade också, inte lika grejt =[   men det gick..
hörde att f16  som freja,sandra & frånis spelade med torska med 5-0 .. synd!
det som går så bra för dom. aja, sånt händer även dom bbästa. hiih!  
sorry att jag kanske inte skriver så jättemycket i varje inlägg.
men vet inte riktigt vad jag ska skriva om =)  så det får bli kort & enkelt.
skriver kanske mer sen , har inte så mycket bilder på lager, så får bli nån jag hittar
puussss ♥


den är faktiskt rätt gammal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2010-05-13 @ 19:04:47
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: Althea

Kommenterar utan att ha nåt att säga - bara därför ^^

2010-05-13 @ 20:46:31
URL: http://rockerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0