SITTER MED LILLIS JULLIS =D

shena !  sitter med lilla julia & har presic ätit lite mat .
idag har jag kollat på gusk-funbo p97, funbo vann stort med typ 10-1 ?
sen kom lina hem till mej ! vi gjorde en RUSTA reklam , gryyyym den var =D 
sen så gjorde vi inte så mycket, en ny hader till våran andra blogg (a) 
sen åkte vi & kolla på dammatch.  funbo-fanna torsk för funbo med 9-1 =(
meacham var där , så jag lånade hans kamera & fotade lite blommor .
kommer bilder sen !  han ska skicka hoppas jag =D

nu vet jag inte vad jag ska skriva, har fått ett nytt skrivbord.
eller nytt & nytt, men mammas kompis gav ett till mej, naazzz.
nu ska jag packa lite grann tills imorgon. så jag kanske inte sriver mera.
hade gött THAHAH ! THIHIH ! ♥

Kommentarer
Postat av: tola

Skit fin blogg! :)

2010-05-09 @ 21:31:15
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Postat av: elin

jätte fin header :)

2010-05-10 @ 13:10:33
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0