svar på frågestunden.

hade egentligen 5 kommentarer!  men vissa var bara svar ock sånt !
så tar upp dom där det är lite frågor ! =D

sofia (åbis)
funbo eller gusk? :o
gothia eller globall? :o
filippa eller filippia haha? :D<3

svar:
1.guuuuuuuuuuuuuusk!
2. gothia tror jag (a) fast båda om jag får säga det.
3. i laget: filippia & i skolan filippa =D <3

liv:
hm, okej.
varför bloggar du?
vart får du din blogginspiration ifrån?
är du modeintresserad?
vad är det bästa du vet?
sommer eller vinter?

svar:
1. det är kul & man kan faktiskt lära känna nya personer.
2. massa olika bloggar !
3. njaa, inte jättemycket! men håller mej till det som är inne.
4. FOTBOLL!
5. absolut sommar, med några få undantag !

det var det, inte så mycket jag behövde svara på!
menmen, kanske mer nästa gång  =)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

sv: Okej, jag ska väl också smaka snart ;)

2010-05-01 @ 15:46:23
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0