trajning

kommit hem från träningen nu =D  fett kuuuul, fast jobbig.
det gick inte så jättebra för mej.. för min fot gör jääääätteont.. så jag tror inte jag kommer få va med på matchen=S
men men, skolan idag var nazz.  vi hade vanliga lektioner, på svenskan hade vi "hälsolektion"  så det var kul. men sen hade vi bara tråklektioner, på matten skulle vi ha lektion när vi bara skulle ligga & vila. men det fick vi ju SÅKLART inte =(  sista lektionen var håla, så vi slutade 10 i 2.  fett skönt =D  så vi gick till farmor  & hon berättade massa roliga saker som hänt henne när hon var yngre & hade fått pappa .. pallar inte berätta. 
fick en marabou choklad också !  hihihiii =D    utedag imorgon , spela amerikansk fotboll & aikido  (stavning)
nu ska jag duschaaaaa , puss ♥

FACK YA BINJAAA =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0