u know im playing with fire.

shenare shenare =]
har ätit mat för inte så länge sen & nu tuggar jag tuggumi. melooooon !
idag var skolan ganska skön, hade fotboll i skolan ist för i diös, skönt att slippa gå x))
fick lite utbrott när jag fick veta att alla utom dom som har tyska & franska får ha sovmorgon till kvart i 11.
jippiiiiie, jag får liksom inte sovmorgon !  åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.
så sur kan man bli javisst. aja, ska vila inför morgondagen för jag ska nämligen springa blodomloppet.
har faktiskt köpt "foppatofflor" idag på cg för 30 :-  haha ! rosa =DDD  nu ska jag inte skriva mer.
ha det braaaa puss ♥


favoriiiiit.

Kommentarer
Postat av: terese

sv; det var så lite så!:) Hur e det?:p

2010-05-31 @ 18:41:24
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: alice

sv; ingen orsak :)

2010-05-31 @ 18:49:09
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0