what ey duuushbag !

heeej :)  idag förlorade funbo tyvärr med 3 eller 4-0 =(
men dom var juuuuu grymt bra som vanligt, det är inte alla som slår sirius.
jilvan den tufffingen spelade ju med sirius !  han var bra som vanligt ! 
efter matchen åkte vi till skopunkten, köpte 3 par skor !


fast inte med typ "klack"    fina & sköna !        otroligt sköna tygskor !

efter det så åkte vi hem jag & julia drog  & badade !  det var ganska varmt i vattnet!
22 grader faktiskt eller tror det, det var en som sa det till oss. sen så badade vi ..
efter att jag kommit hem så kollade vi på hockey som sverige tyvärr förloooorade.
baaajsss vad useelt att tjekien gjorde mål när det var 7 sek kvar -.- i cant believe it !   
sen drog jag & mamma & kollade fotboll, funbo-cebe eller nåt skumt lag ? 
aja, funbo vann med 4-0  !  hahahahahha =D så satans rolig match, dom där "cebe" verkade vara ett helt vanligt kompislag som startat lag, dom visste inget om fotboll en kille sa:
hallåååå ?  offside ?  till och med jag vet att det inte kan bli offside på inkast -.-
sen var det två fylleungdomar som satt & var skiiiittaskia =ooo  funbo fick straff..
då skulle jocke ta den & dom bah:
det är lungt, han missar alltid ! 26:an har ju aldrig sett ett mål förr ? han kommer halka & skjuta över !
sen skrek dom över över över över !  vilket det inte blev, ett snyggt mål välplacerat vid stolproten.
sen fick dom där som var fulla rött kort, dom fick sätta sig nånannanstans !  men dom vågade ju såklart inte gå till plubliken , så dom gick en bit, sen blev dom avstängda från området !  så ena killen bah:
meeh, ditt jävla arselhål ! till domaren ,  moooooooooooooooooooooooooooooooooget. !!??
sen lyssnade dom på skithög musik i en bil & det störde ju hela matchen sen tutade dom & allt möjligt osportsligt man kan göra !  aja, dom fattade typ inget =D  sen gav domarn aldrig rött kort, dom kunde göra hur fula saker som helst med domarn gav dom ett billigt gult kort ! aja, funbo vann & det är huvudsaken.

jag ska iväg till grannarna snart, mamma är redan där ! vi ska äta god mat & grilla.
sen ska jag antagligen vara med lillis eftersom att felicia inte kommer hem idag! ganska skönt =)
aja, det blev ett väldigt långt inlägg, men det är för att jag inte uppdaterat på ganska länge.
fast det mesta var ju om matchen ! den var jätterolig & se när dom bara bråkade.
pussss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

allt bra med dig? :)

2010-05-22 @ 22:34:20
URL: http://liexx.blogg.se/
Postat av: moath

fin blogg du har! :D



Skulle vara jättekul om du vill vara med i min tävling som jag har i min blogg. Det är inte alls svårt att delta. Du har chansen att vinna biobiljetter till en kommande film. Mer information om tävlingen hittar du in min blogg!



Kram!

Postat av: Anonym

Vilken gullig kanin du har. =)

2010-05-23 @ 15:32:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej , har veckans blogg. Skulle vara kul om du ville vara med. Det är bara och anmäla sig =)

2010-05-23 @ 15:52:10
URL: http://haaanzan.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hoppas allt är bra med dig! själv kom jag hem igår, tog en långpaus ifrån bloggandet när jag åkte ner på semester hos papí i Spanien :)

2010-05-23 @ 16:16:55
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Annika

fin blogg :)

allt bra med dej?

2010-05-23 @ 21:54:38
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0