when night turns to day!

åååh, bara för att bloggtrafik inte funkar så!  :(
menmen, jag vaknade nyss!  som pricköver i:et  hade en viss linus spamat mej också!  tack för det lilla du.
men igår skrev jag inte så mycket mer efter att jag lagt inlägg om : vad tycker ni.. ?
men vi skulle cykla till en brasa!  när jag nästan var där gick cykeln sönder & mitt huvud gjorde jätteont!
så det var ingen ide att vara kvar, så jag fick vandra den långa biten hem igen. när jag kom hem kom en bil med massa pojkar i som vinkade glatt till mej! men jag hade lite mycket saker i min hand så jag vinkade med fuck fingret. så för dom såg det nog mer ut som om att jag gav dom fingret! haha! 
vi åt iallafall jättegod mat igår, italiensk plockmat med cheesecake efterrätt.
sen kollade jag på talang & modern family.

nu ska jag ta nåt att äta, eftersom att jag vaknar ganska sent så har alla andra familje medlemmar hunnit äta frukost. så jag får plocka iordning lite själv! idag ska ialla fall kaninen få rent & fint.  sen vet jag inte, vi åker väl & köper godis nånstans. får helt enkelt vänta och se på vad lördagen bjuder på! :)  
ha en fin dag så uppdaterar jag senare.
kram <3

Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Ja det var grymt ;P

2010-05-01 @ 12:46:00
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0