andra sm-kvals matchen avklarad !

tjaaa !  bajsskola igår.. tråkig som vanligt !  gjordet typ inget speciellt, bara massa vanliga tråkiga lektioner. på hk:n så delade vi in grupper som ska vara tills julen ! jag är m kamali & maxwell, vilket jääääkla tema !  -.-  nerrå, men det blir säkert jättebra... sen på kväller gjorde jag och pappa goooodaste salladen. sen kolla film innan jag decka, jag skittrött.

idag vaknade jag klocka n 7, skulle upp och spela andra sm-kval's matchen! mot enköping, vilket gick bra!  vi vann med 6-0 ! jag gjorde 2 mååål :DDDD hihi.  har duschat och sitter och lyssnar på musik, ska fixa mej senare sen ska vi på "dop" eller namngivningsfest eller vad man ska kalla det ! kanske uppdaterar ikväll ! tjaaarrååå.



Kommentarer
Postat av: lillJulia

haha namngivningscermoni som dom har på solsidan ! xd <3

2010-11-13 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0