grattis farfar !

tjohejsan vad statestiken ökade igår ! greeejt!  fick lite blogglust nu ja , venne varför  :) eller jo min vackra syster amanda gav mej bloglust !

igår va vi på dop som sagt, det va massa barn och vuxna ! lite störande när man ska säga hej bah, typ 20 pers man ska säga "hej,filippa" "hej,filippa" "hej,filippa" osv. simons ide va ganska glasklar, man kunde ju liksom bara ställa sej på ett bord och skrika HEJ JAG HETER FILIPPA. fast jag vill inte framstå som nån galning, så jag hälsade som en normal människa. vi fikade massa gott innan jag och simon hittade ett awesume spel på övervåningen, det var ett pyyyyttelitet piano, sen skulle man spela låtar på det, vi spela massa kuliga låtar ! vi åkte hem runt 5 och handlade godis innan det.

vaknade idag att jag va så otroligt toanödiiig ! heerreminguuud. jag sov så sjukt skönt när jag sen vaknade ! jag kollade min mobil, hade fått en massa sms. jag sprang upp på toa! ganska osmart eftersom att jag visste att felicia skulle gå upp och greja vilket hon gjorde, hon letade efter massa saker , prasslade i godispåsar och jag vet inte vad! så det var ju bara att pallra sej upp, utan att få somna om. jag satt mej vid datorn ett tag, sen börja vi städa ! nu sitter felicia och fixar med mitt hår, ska till farfar sen eftersom att han fyller år ! puss hej.


grattis farfar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0