grattis farmor ! (sjuk)

ojj, råka bli fel! det är visst inte farfar som fyller år.. det va farmor ! så grattis farmor ♥
men men, idag är jag iallafall sjuk! gick upp i morse med en groooov huvudvärk! tog en tablett, det gjorde allt mycket värre eftersom att jag höll på att spy av den ! ska ta en tablett till snart. jag gick la mej igen i morse och vaknade nyss typ. ska plugga lite snart och sen vet jag inte vad jag ska göra. säker kolla på film! mamma om du
läser : jag ska göra alla matteläxor jag missat tills dom talen jag inte kan så hjälper du mej sen! + att jag mår dåligt :( hihi nu vet du.   krya på mej ! puss.
lägg märke till pappa i bakrunden ! (y)   grattis farmor ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0