höstlov dag 3 !

tjena, vaknade av att pappa kom in och pussa på mej och sa hejdå!  fast jag somnade om i några timmar, medans mina reserande syskon kollade på film! sen vaknade jag igen av att felicia skrek och höll på och vill sitta vid datornm, då hade hon spammat mej med massor av"vakna!!!" sms.  är det lov så är det !

satt mej vid datron ett tag, sen packade jag lite !  sen gick jag till övervåningen där typ alla satt och kolla på nån sjukt äcklig film (skräck) haha!  sen ett tag efter va tydligen mormor utanför, stod och tutade med bilen, så vi åkte med henne till stan för att lämna lite saker. sen n'r vi kom hem skulle jag och felicia till kiosken för att köpa en tidning, men den fanns inte så vad tror ni vi köpte då ? hihihihihi :)  sen drog vi till julia, vi kollade på läskig film och nu är vi hemma hos mej!

jag ska klippa mej snart! det kommer en för&efter bild ..hejdååååå.

föööööreee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0