our love was just a masquerade !

tjeena bloggen, inte så mycket uppdatering idag! jag har typ glömt bort bloggen (?)  haha! 

men vaknade tidigt imorse, skulle upp och ha match! sm-kval i futsal! vinst mot bälinge med 3-2 med nöd och näppe. gjorde mål i sista sekunden! jag gjorde 1 mål, lina 1 och marris 1! så sköööönt! skulle egentligen spela med 95orna imorgon men jag vill inte :$

efter matchen åkte vi till g centrum och skulle aktivera mitt kort och då vann jag massa saker! oliver,lasangeplattor,glass och diskmedel! hahah :)  sen åkte vi hem och nu har jag vart hemma.  + att jag är handikapp efter matchen eftersom att deras målvakt döööööööööda min rumpa! jag kan inte sitta , måste ha fetaste kudden unte rumpan, sen om jag lägger mej ner så måste mamma komma och hjälpa mej upp! inte grejt.  sista dagen på lovet imorgon ! mitt lov har fan vart asbra ! thanks to sara ! ♥    hejdååå.


gör inget om sommarn kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0