royal with cheeseeeee

tjenaareee dålig uppdatering jag vet jag vet !  sitter i sängen och felicia spelar lite inneandy med förövrigt en fel vinkel!  sitter och smsar lite med moe.. om massa rätt och fel.

har inte kunnat uppdatera så mycket eftersom att jag för det första har varti i skolan, sen har jag haft mycket plugg ! som lönade sej . 12/15 på matten och 33/35 på kemin.

efter skolan igår drog jag till stan och mötte upp sellliiin, först träffade jag pj och billing dom söta pojkarna innan jag sen träffade matildi ! hahah. hon måste kännt sej jävligt dum när jag bah: känner jag dej eller ? jaja. sen träffade jag sellin och julia ! vi gick runt och pratade om allt och inget. sen skulle julia gå och jag óch sellin drog vidare till hemköp för att få med oss fetismat hem!  sen träffade vi johan,max och totte. men sen drog vi till bussen som rullade hem till sellin.

hemma hos sellin vare awesume! sellin öppnade sin present, hon vart så glad så att hon började gråta :') sen kom axel mitt i maten!  oförskämt axeeel, fy skäms! men seriöst, jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket som den kvällen! det hände sjukt mycket roliga saker och axel blev tvungen att gå hem klocka 12 redan! då körde jag och sellin igång solsidan , fast vi han se 1 avsnitt innan vi somnade tillsammans i sellins mysiga säng ! bilder kommer noooog.  tjaarrrååå.

kvällens droooog:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0